понеділок, 19 грудня 2011 р.

св.Миколай

І знову всім привіт!
Із серії "Новорічно-святкових", а саме до дня Святого Миколая у мене вийшла така листівка. Мама попросила зробити.
Надихнула мене на таку листівку rusichka і віршик я теж знайшла у її блозі.


 Якраз сьогодні у блозі Яни Зроби Сам(А) є чудовий МК по виготовленню .... хм...як назвати, "Чарівної палички". Чим я і скористалася.
А ще хочу із цією листівкою прийняти участь у завданні від "Штампи з Любов'ю" Завдання №6 "Традиційне Різдво!" із використанням зелено-червоної палітри. Роботи приймаються до 5.01.12

Гарного всім вечора!

9 коментарів:

  1. Молодець! Чудова, а найголовніше, актуальна листівка! Така насичена, яскрава! Дякую за участь у завданні!

    ВідповістиВидалити
  2. чудова листівочка!!!
    мені дуже приємно що мої роботи надихають!!!!
    успіху в завданні!!!

    ВідповістиВидалити
  3. дууже гарно!!!! так яскраво і святково! Успіху в завданні ))

    ВідповістиВидалити
  4. Ой, дівчаточка дуже дякую. Важко всидіти на місці із цим вертлявим пузіком. Багато часу йде навіть на листівку, але так приємно потім читати ваші коментарі. ДЯКУЮ!

    ВідповістиВидалити
  5. в тебе якийсь бум робіт почався )))
    Чудова листівка і оригінальна)))

    ВідповістиВидалити
  6. ))) Дякую, Оксанко.
    Це напевне в мені творча крихітка росте! Вже менше мене турбує, от я й ловлю моменти!

    ВідповістиВидалити
  7. Очень ярко и празднично! Молодец!

    ВідповістиВидалити
  8. Большое спасибо за участие в задании нашего блога!Удачи!
    С ув.Вика:)
    Штампы с Любовью

    ВідповістиВидалити