неділю, 11 грудня 2011 р.

Моя виграна цукерка

Привіт усім!
Нарешті, я добралася до фотоапарата, набралася натхнення та й  сонечко трішки визирнуло і тепер буду хвастатися. Тиждень, який минув був багатий на посилочки. І ось хочу похвастатись першою з них.
В недалекому минулому пощастило мені виграти солоденьке від Ренати. А тепер сиджу "смакую" і насолоджуюся багатством і ділюся з вами, мої дорогі подруги.
Дуже рада була побачити стільки дирокольних квіточок, підвісочки супер, папір, стрічки і ....самі подивіться )))
Дирокольчик поблище.
 А ще мене вразив обіцяний саморобний подаруночок - блокнотик. Такий м"ягесенький, тепленький і дуже гарний.
 Детальніше.
На жаль, в середині я теж зробила фото, але вони дуже розмиті (((. Але повірте, там теж все чудово і є навіть закладочка з підвісочкою метелика.
Ренатко, дуже тобі вдячна. І найближчим часом ти побачиш їх у використанні.

Гарного всім продовження неділі.

2 коментарі: