четвер, 22 грудня 2011 р.

Сторіночка про День св. Миколая

Доброго всім вечора!
Я знову з вами. І як писала нещодавно Оксанка, та, що наша Зірочка ))), у мене творчий бум. Він вже по трошки спадає. Підходить уже близенько 40 тиждень ))) і коли я знову засяду за бумажечки і стрічечки, то хто його знає.
А наразі нова сторіночка про день святого Миколая. Зроблена для любого племінничка і похресника. Вирішила не відкладати у доооооовгий ящик і по свіжих слідах зробити пам'ятку.
Так як Миколай прийшов до нас з бабусею ще у18 грудня, то і назва сторінки відповідна "Ранній Святий Миколай" Наше сонце подзвонило о 7 ранку із питанням: "Чи був у вас вже Миколай? А що він залишив?" 
І ось ми вже з подарунками. Раді і щасливі)))).
Не знаю, як у вас, а у мене проблема із журналінгом, тому використала віршик, який ми вивчили в садок для св. Миколая.
 Тут вирішила побавитися із глітером. Вроді вийшло не погано.


З кольорами тут трішки не вийшло. Сонечко заховалося ((( 
Ось так у нас пройшло свято!

Дякую, що завітали. Гарного вам настрою.

3 коментарі:

  1. Класна сторіночка вийшла! Дуже тепла вийшла, видно, що з любов’ю робилась! Надпис глітером такий акуратний вийшов. В мене б терпіння не вистачило;)

    ВідповістиВидалити
  2. ))) це точно бум ))) а малеча в пузику напевно вже в шоці з мами )))
    сторіночка вийшла чудова!!! така затишна і весела ))
    згадую свої останні дні чекання ))) як вони довго тягнулись ))) і родилась доця на 41,3 тижні ))) так що 40 тижнів це ще не показник ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Оксанко, дякую, )))я не знаю, чи малеча в шоці, а от я вже точно .... час тягнеться жахливо довго, я вже не маю сил чекати )))

    ВідповістиВидалити