понеділок, 19 грудня 2011 р.

Літо серед зими

Привіт усім.
Вітаю вас із чудовим святом дитинства - зі святом святого Миколая!!!
Сподіваюсь, ви знайшли все чого бажали під своїми подушками! Тепер залишилося гарно себе вести, щоб наступний рік був ще багатшим на подарунки. )))

Ну і я повертаюсь до свого "літа". Поступило замовлення на листівку до ДН для дорослої людини. Мені здалось це дуже банально - листівка і згадавши МК від Мар"яни зробила, на свій страх і риск таку коробочку
 
І дуже щаслива, що замовниця оцінила мій ризик.


Дякуючи знову ж таки Мар"янці були у мене такі гарненькі метелики.  На жаль запаси моїх  закінчилися. Було лише три біленькі і за допомоги штемпельної фарби я їх пофарбувала.
 І ось такі приємні слова, які мені здається завжди приємно чути від друзів!



11 коментарів:

  1. Юлічка, і тебе з святом ))) думаю що Миколай тобі приніс все чого хотіла ;)
    і справді. іноді варто ризикнути ;) коробочка просто чудова!!і набагато кращий подарунок ніж листівка ;)

    п.с. можу метеликами з тобою поділитись ;)

    ВідповістиВидалити
  2. Оксаночко, дуже дякую. Рада буду такому "поділу" ;)

    ВідповістиВидалити
  3. ))) пиши адресу ;) ти ж в мами зараз?
    nikita20@ukr.net

    ВідповістиВидалити
  4. Квіточка привіт!!!!! Як класно!! вітаю і тебе зі святом!! Скучилааааа за тобою!!!! Бажаю тобі здоров"ячка! Ти умнічка!

    ВідповістиВидалити
  5. Дякую тобі сонечко, за підтримку. Я теж скучаю!

    ВідповістиВидалити
  6. І тебе зі святом :))) Коробочка чудова!!! Молодчина :)

    ВідповістиВидалити
  7. Тебе також зі святом, коробочка суперська і такі прекрасні там вислови, від них розтане кожна жінка)))))

    ВідповістиВидалити
  8. Віра і irenkа, дуже вдячна за приємні слова.

    ВідповістиВидалити
  9. як гарно!!!! і які слова теплі в коробочці... ммм....

    ВідповістиВидалити