неділю, 18 грудня 2011 р.

Альбом "Полінка-маленька принцеса"

Привіт усім!
Сьогодні я до вас із новим дівчачим дитячим альбомом і з купкою фоток. Тому буду рада якщо ви залишитись зі мною до кінця і скажете свою думку.
Намагалася зробити веселим, яскравим і "принцесочник" )))
 А далі теж цікаво...

Дуже шкода, що замовниця побажала, щоб фото були розмиті.
Альбом 20х20. М"яка обкладинка. 14 сторінок, 21 фото.

 Сторінка із тегами для написання привітань для іменинниці.
 Написи на сторінках - це перекладені фрази із блогу Маріни. Там такого щастя дуже багато. Дякую Вам Маріночка!
Бантики на фото розв"язуються, а там ще кілька фото.



 А тут кілька сторіночок у вигляді замку для принцеси!







 І вся ця краса, як мені хочеться віритися, складається у коробочку. А вона мені подобається не менше. )))






Дуже тішить і той факт, що замовниці сподобалося замовлення. Це надихає!!!
Дякую, кому не надокучило і додивився до кінця.
Гарного недільного вечора.

7 коментарів:

  1. Мені дуже подобається, Юлічка молодець! Ніжний, дівочий))) Класно і коробочка така. Уявляю твої відчуття, коли ти його творила))))

    ВідповістиВидалити
  2. Дякую, Соломія. О, так, відчуття... я все думаю, а який же я собі зроблю )))

    ВідповістиВидалити
  3. чудовий альбомчик!!
    дуже яскравий, якраз для маленької чарівної дівчинки!!!
    багато цікавих деталей, думаю що і дитинці і батькам і взагалі всім хто буде його переглядати буде дуже цікаво це все перечитувати і роздивлятися!!!
    молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити
  4. шикарный альбомчик!
    столько труда и творчества в альбомчика!

    ВідповістиВидалити
  5. Юлічка!! це ж твій перший альбом, правда? він просто неймовірно красивий!!! видно що ти в нього вклала не тільки купу часу, а й свою душу ))
    я собі тепер представляю який буде в тебе власний альбом ))) КРАСОТА!!

    ВідповістиВидалити
  6. Молодчинка! Гарний альбомчик вийшов!!! Я собі на замітку деякі ідейки взяла ))))

    ВідповістиВидалити
  7. Дівчата, дуже дякую. Приємно, що він подобається не лише мені ;)
    Оксаночко, впринципі, дитячий і такий насичений, то перший І я рада, що він вдався!

    ВідповістиВидалити