середу, 14 грудня 2011 р.

Новорічна №1

Доброї ночі всім!

Це перша листівочка зроблена до Новорічних та Різдвяних свят. І заголовок такий. Але ще сподіваюся, що це буде і не остання )))). Зроблена вона спеціально для участі у конкурсі від блогу "Завдання для душі" - "Розмалюй Санту"  до 25 грудня 2011р.
І ось, що у мене вийшло.

Розфарбовувала акварельними олівчиками, але не повністю пройшлася водичкою. Чомусь мені сподобався ефект сухого олівця на цьому папері. Текстура цікава. Не знаю, чи вам помітно.

А ще мені здається я можу з цією листівкою прийняти участь і
Не часто я приймаю участь, але було натхнення.
Дякую, що заглянули! Цікава ваша думка.
Гарного і творчого вам настрою.
Цьомки!

4 коментарі:

  1. Ухти, яка веселенька! І Санта просто симпатяга!

    ВідповістиВидалити
  2. дед мороз классный получился и на красной основной бумаге интересно!

    ВідповістиВидалити
  3. Юлічка, чудова листівка!!! Рада що ти є тут і саме з нашим завданням ;) Дякую за участь в завданні блогу ЗДД! ;)

    ВідповістиВидалити
  4. Класний Санта! Так, оригінально розмальований! Молодець!

    ВідповістиВидалити