середу, 2 березня 2011 р.

Де я була! Що бачила! І що у мене вийшло!


І де ж це я була?!  Вже майже усі дівчата розповіли про скрап-зустріч у Львові, яку організувала супер весела дівчина Мар’яна (Maryana). В неї у блозі ви можете прочитати більше.
І знаєте, так приємно знайомитися з дівчатами близькими по духу в реалі!!! Я була просто вражена від зустрічі. Так як я ще скрапер-початківець і всі інструменти бачила хіба на фото у вас у блогах, і роботи виконані за допомогою дироколів, штампів і інших важливих матеріалів та інструментів, то просто була в шоці від робіт Мар’яни та Руслани (Rusichka). Зустріч і чудовий МК тривали десь близько 3 год. і я б не проти була ще хоч трішечки.;)
Знайомтеся:
Ірина, Мар'яна, Руслана і зовсім трішечки Олі (вибачайте)
Правда, помітно по обличчях, як нам усім весело?
А ось і я ;-) - бджілка-трудівниця ))
 Творчий процес:
І знову посмішки!

Вже вдома чоловік сказав, що коли я говорю про зустріч, про враження, то очі мої світяться ))) Це радує!!! 

Крім приємного спілкування Мар’яна показала і навчила робити трояндочки та листівку на всі випадки життя із використанням цих трояндочок. І ось що у мене вийшло! Я зробила її до 8 Березня!


 Мені ДУЖЕ сподобалася така зустріч і МК. Дякую тобі Мар'янко!!! Чекаю наступної зустрічі!
Дівчата ДЯКУЮ вам за приємне спілкування і настрій!!! Давайте будемо дружити?! ;-)

7 коментарів:

  1. привіт!!!
    я теж дуже рада нащому знайомству!!!!!
    листівчока вийшла чудова))))))
    дякую за таку чудову похвалу, я аж зачервонілась)))))

    ВідповістиВидалити
  2. О, Юлінька, супер розповідь! Такі слова !!!! Мені надзвичайно приємно було познайомитись, я дуже переживала, щоб все пройшло нормально, але все одно з тим світлом :) :) :)
    Дякую за смачнющий тортик!!!!!
    І я з нетерпінням чекаю на наступну зустріч, на спілкування!!!
    Давай дружити! ;););)

    ВідповістиВидалити
  3. Русланка, дякую, а червоніти нема за що, твої роботи варті похвали.
    Мар'янко, я теж рада з тобою дружити. Організовуй зустріч і навіть при свічках )), а тортик буде. )))

    ВідповістиВидалити
  4. І я, і я дуже рада і хочу дружити )))

    ВідповістиВидалити
  5. Ой, а про мене забули,я теж хочу дружити. Молодець, що так мило про все розповіла!!!

    ВідповістиВидалити
  6. Як забули, звичайно ні!!! Хіба ж можна забути про таку хорошу і талановиту дівчинку!!! )))

    ВідповістиВидалити