четвер, 24 лютого 2011 р.

Альбом-валентинка

Привіт усім. Сьогодні хочу вам показати валентинку для свого коханого чоловічка! Зробила я її у вигляді маленького альбому I love U. Історія його така. Мій Вовік, як і мабуть, багато чоловіків, не дуже любить фотографуватися. І ось в рідкісні моменти наших фотосесій (дуже голосно названо це ;-) ) мені вдається це зробити, але він кривляється - показує язичок. От я і вирішила зібрати ці фото у альбомчик. А так як це язичок мого коханого, тому і він є моїм коханим. От наплела ))).
Отже, з відси і назва "Мій КОХАНИЙ язичок!"
Використані матеріали:
- весь папір - це роздруківки із сайту Lenagold на акварельному папері
- кольоровий картон
- конткрні наклейки
- стрічки, сердечка з глітером, саморобні трояндочки, жучок сонечко.
Не знаю, можливо валентинка вийшла дівчачою, але коханому сподобалась. А це для мене головне!!!
Квіточки-трояндочки зроблені самостійно під впливом МЕГА наполегливої творчості
Мар"яни. З її допомогою я знайшла сайт із МК чудових квіточок.




 Метелик зроблений із контурної наклейки яка наклеєна на червоний картон.




Всі штампи зроблені у програмі CorelDRAW.  От і все що у мене вийшло. Фото, вибачайте не дуже, вечірні зйомки.
Дякую, що заглянули. Цікава ваша думка! Всім гарного вечора і... ночі! ;-)

2 коментарі:

  1. Гарненький альбомчик, прікольна форма, така незвичайна,клас!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Суперовий альбом!!!!! і нічого він не дівчачий )))) романтичний, веселий і видно що для дуже коханого чоловіка!!! молодчинка!!!

    ВідповістиВидалити