середу, 16 березня 2011 р.

Увага! Увага! Розшукую ПІФ-очок!!!

Нарешті і я дозріла до ПІФ гри. Так як я потрапила у ПІФи до двох чудових майстринь Maryana та Соломії.!!! Точніше напросилася ;-) і мене прийняли, то я набираю аж 6!!!
От цікаво чи зголоситься хоч хтось на те, щоб отримати на протязі року від мене скромної ;-) , ще поки не зовсім майстерної скрапині ))) подаруночок.

Дівчата я вас чекаю!!!
І так перша є! Ура! Ура! Ура!
Чекаю адреси на ел. пошту.(у профілі)
1. janedzyuban - Женя - адресу отримала
2.marunka1988 - Марія - адресу отримала
3. - Canadiya - Надія -адресу отримала
4.Shakti - Світлана - адресу отримала
5. Angeliatko - Лесічка - адресу отримала
6. Ольга -адресу отримала.
Не думала, що то так складно. Особливо коли почали приходити адреси. Я запуталась, хто є хто )))) але вже розібралась. Тепер залишилося почати працювати над подаруночками. Зараз. правда, з часом важкувато, але я все зроблю!!! Ох як це мені подобається. Такий азарт!!!

28 коментарів:

  1. Я думаю назбирається багато охочих! Ти умнічка!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Мар"янко, дякую тобі за підтримку!

    ВідповістиВидалити
  3. привет, Юлечка! а можно мне первенькой попроситься?

    ВідповістиВидалити
  4. Привет, Женечка. Конечно можно. Ты первая!

    ВідповістиВидалити
  5. а мені тоже можна???????, бо також вже є піфочкою

    ВідповістиВидалити
  6. Урашечки! Вже є друга! Звичайно можна, Маріє. Чекаю і твою адресу.

    ВідповістиВидалити
  7. а на який адрес бо я щось не можу знайти

    ВідповістиВидалити
  8. Цікаво чи мені теж можна, бо я є піфою у Русічки, тож не знаю чи так можна?

    ВідповістиВидалити
  9. Привіт! А мені можна??? Бо я вже є піфою у Русічки?

    ВідповістиВидалити
  10. Я б також хотіла )) На обмін, якщо можна?

    ВідповістиВидалити
  11. Првіт, дівчата. Рада бачити.
    Canadiya, звичайно можна. Ти просто знову будеш набирати ще трьох ПІФочок.
    Angeliatko, і тебе з радість приймаю і згідна на обмін!!!
    Так що дівчата вас записую???

    ВідповістиВидалити
  12. А, ще забула запитати, а як то на обмін? Тобто без подальшого набору піф? чи як?

    ВідповістиВидалити
  13. Чесно кажучи, точно не знаю. Але мені здається, що все ж таки, набір повинен бути, але ми ще й обмінюємось між собою, а у простому тільки я тобі. Я ще спробую десь пошукати детальнішу інформацію.

    ВідповістиВидалити
  14. Юля привіт!
    Ми організовуємо зустріч - запрошую http://freetany.blogspot.com/.

    ВідповістиВидалити
  15. Привіт, Танюша. Дякую, я вже бачила і з радістю б прийшла, але кілька вихідних я буду проводити за межами Львова, тому такі зустрічі поки не можливі. Але як тільки, то я із задоволенням приєднаюсь.

    ВідповістиВидалити
  16. Привiт!я теж дуже бажаю!можна i менi

    ВідповістиВидалити
  17. Shakti, звичайно можна. Чекаю твою адресу на ел. пошту.

    ВідповістиВидалити
  18. дякую!стати ПЧ можна зверху злiва сторiнки..

    ВідповістиВидалити
  19. Так, звичайно згодна, мені дуже приємно стати Твоєю ПІФою!!! Вибач що одразу не далась чути, трохи хворію останніми днями... А Ти будеш на зустрічі в суботу 26.03, що Freetany організовує?

    ВідповістиВидалити
  20. Аngeliatko, ура. я дуже рада. Виздоровлюй!!!!
    Нажаль, ні, хоча дуже хочу. Мене не буде кілька вихідних у Львові. ((

    ВідповістиВидалити
  21. Привіт. Якщо ще є місце - я б не відмовилась побути ПІФочкою...

    ВідповістиВидалити
  22. Олічка, місце якраз для тебе! Записую. І чекаю адресу.

    ВідповістиВидалити
  23. Олічка, на жаль нема (((, я так і не отримала твоєї поштової адресию Якщо можеш, спробуй ще jylietka(СОБАЧКА)gala.net

    ВідповістиВидалити