четвер, 3 березня 2011 р.

Святкові хвастульки!


Хочу похвастатись отриманою листівкою від Яни із блогу Зроби Сам(А). Ось таку весняну, сонячну красуню  листівочку я отримала від Яни. Вона оголосила набір дівчаток у гру «Обмін листівками до 8 Березня». І  мені пощастило!!! І це так кльово!!!

А ще Яночка передала подаруночок – наклейки сердечка.

Цього я аж ні як не очікувала!!!
Так приємно тримати у руках щось зроблене руками і не своїми ;-), а подароване ))).
Дякую, Яночко за таку можливість! Сподіваюсь це не остання така можливість.
А ось таку листівочку по обміну отримала Яна від мене. 



Сподіваюсь сподобалась!

3 коментарі:

  1. І я таку листівку від Яни отримала ))) але ще не встигла похвалитись ) А твоя листівка така класна, така весняна! Супер!

    ВідповістиВидалити
  2. Я перша, ха!
    Дякую, дуже приємно!

    ВідповістиВидалити
  3. У Вас получилась очень весенняя и тёплая открытка, а о красоте и гармонии я вообще молчу!
    Здорово!

    ВідповістиВидалити