пʼятницю, 4 березня 2011 р.

Зі святом Весни! (продовження)

Ця листівочка теж відправилася до Києва, для любої тітоньки.

 У цій листівочці використала квіточку зі стрічки. Правда, грає вона тут роль бантика. Колись давненько, я такі квіточки робила на весілля для гостей. Там були ще маленькі білі пінопластові кульки, приклеєні до жилки (лєски). Виглядало дуже гарно, як перлинки. Дівчата, можливо хтось знає, де можна такі кульки зараз знайти?
 Завжди проблема, як прикрасити задню сторіночку. А тут ще й роздрукувати по середині не вдалося. Хоча чоловік, сказав, що так оригінальніше ))) і я повірила ;-)
Ось на сьогодні і все. Дякую, що завітали. Гарного вам вечора!!! Ура по переду 4 дні вихідних!!!

8 коментарів:

  1. нє-а ,не знаю...то я про кульки...як взнаєш-"свисти"!
    Ця листівка-суперовіша за попередню.
    Мені в такого плану листівках дуже хочеться на машинці прострочених країв-то б так доповнило кльово.

    ВідповістиВидалити
  2. Nataly, дякую за усі коментарі. Дуже приємно.
    А строчку я теж люблю! Але так як на всі ці штучки я маю час майже вночі і відбувається це поряд з чоловіком, який вже у ліжечку... то шити вже трішки голосно, а вручну ліньки.;-)

    ВідповістиВидалити
  3. Очень классная открытка! И бабочка, и цветы, и сочетание цветов, и бантик... Очень нравится! И, да-да-да, впереди 4 выходных!!! Ура!!! :))))

    ВідповістиВидалити
  4. Юль,дуже,дуже гарна відкриточка (штампик,я тепер зрозуміла, він друкований,так?).

    ВідповістиВидалити
  5. Дівчатка, дякую. Ваші коментарі підняли мені настрій.
    Іринка, ага, друкований))) , але розробила сама!

    ВідповістиВидалити
  6. Класік!!Чудовий подарунок і пам"ять!!!

    ВідповістиВидалити