неділю, 2 лютого 2014 р.

3 этап СП "Я ♥ Многослойно"

Привітик!
Я сьогодні, навіть , вклалася у строки ))). Ділюся з вами третім розворотом у дитячий, хлопчачий альбом в американському стилі. Роблю його разом із Танею Дуткіною по СП "Я люблю багатослойність"!!!

Мені настільки сподобався прийом цілістності з попереднього етапу, що я це використала і в цьому ))).
Обов"язковими елементами цього разу є: братс і повітряний змій )) Аще і бажано передати рух (якось так, наче)
А ще хотіла спробувати зробити розворот із сужетом: наче на подвір"ї біля будиночка. Не дуже вийшло, але я старалася )))

Ось, що вийшло! Таке собі подвір"я біля хатки (якщо можна так сказати)))



 А це , типу, на задньому дворі )))
 Трішки об"ємчику.

 Повітряний змій у власному виконанні )))
 Ще й тут песеня заховалося )))


Ось так, простенько.
Дякую, що завітали. Дуже цікава ваша думка!!!
Гарного вам настрою і натхнення!

P.S. А ще, я зовсім не вспіваю у СП в яких хотіла прийняти участь (((( треба дуже наздоганяти. Тільки з Танюшою іду в ногу (ну намагаюся)))....

6 коментарів:

  1. Який чудовий! І будиночок вдався і подвір’я. Собака-барабака взагалі неймовірна симпатяга))))

    ВідповістиВидалити
  2. Интересный, очаровательный разворот!

    ВідповістиВидалити
  3. Який яскравий і веселий розворот!Клас!

    ВідповістиВидалити
  4. ДІВЧАТКА, дуже дякую так приємно, що ви завітали до мене і поділилися своїми враженнями)))

    ВідповістиВидалити
  5. Яркий, динамичный и веселый разворот! Домик с задним двором- супер!

    ВідповістиВидалити