неділю, 5 січня 2014 р.

З Новим роком! І нам уже 2 рочки!

З Новим роком, дівчатонька!
Це перший пост у новому році.
 І дуже хочться спершу, ніж почну хвастатися, привітати вас!!!

Щиро вітаю Вас із Новим роком!​​​
Бажаємо добра в серцях, добробуту в родинах, втілення найзаповітніших мрій та впевненості в найсміливіших задумах. ​

Сьогодні у мене заплановано два пости. Почну з найсвіжішого.
Вчора ми відсвяткували 2 рочки нашому синочку!!!
Так швидко! Ще спогади такі свіжі з пологового...а він уже такий дорооослий )))
Вже все розуміє. Ще не все говорить, але якщо йому треба, то покаже і розкаже!!! 
А ХИИИИтрий!!!!

У планах для святкування в мене було ДУЖЕ багато. Але я на себе за багато взяла у підготовці до Нового року....і якось видихлась. Навіть настрою того як треба не було! Ледве заставила себе спекти тортика. Добре, що смачнючий вийшов)))

Трішки фото!!! Якими я ЗОВСІМ не задоволена. Мій фотік забастував(не розумію чому) Фото ПАСКУДНІ. Хоча такі були момнти ЕМОЦІЙНІ!!!! Мені дуже шкода. Особливо коли ведеш Project Life 365((( Ну і взагалі...
Тому вибачайте, але поділитися хочеться)))

Кілька фото з бабусею.це найкращі фото)))

 Наше сімейство!!! Всі надуті, всі не задоволені (((
 Тортик!!! як завжди сварю себе, що не зфотографувала раніше без поспіху!!!(((

 Робила багато фоток, а вибрати нема з чого(((   Задуває свічку. Так сподобалося, що запалювали тричі )))

 Два братика-акробатика)))
 От любов)))
 Моє сонечко! Так хочеться, щоб був щасливий і здоровенький!

Ось і минуло наше скромне свято! Починається наш третій рік)))) Сподіваюсь він буде щасливим!!!
Після народження дитини, наче ведеш якийсь зовсім свій відлік часу )))

Дякую, що ви були зі мною!!! Гарного вам настрою! Щоб ви і ваші дітки були здорові!

4 коментарі:

  1. Хехехе:) Вітаю Вас!!! Здоров'я міцного і багато веселощів! Головне щоб Дімочка завжди посміхався!!!
    Ну нічого собі тортик? То ти сама зробила??? Квіточки гарні, декор!!! Чим ближче до останнього фото, тим більше всі посміхаються:)))) Классно відсвяткували:)))

    ВідповістиВидалити
  2. дякую , Інночка!!! Так то я сама. Люблю солодощі і люблю їх випікати! Так, посміхаються, але якість фото...бррр...хоч бери і знову святкуй(((

    ВідповістиВидалити
  3. класне свято, молодчинка ви вже такі великі, правду кажуть чужі діти скоро ростуть)))

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую, Іренко! Ой, ростуть-ростуть!!! І свої ростуть, тільки менш помітно ))) Ви ж теж уже ВЕЛИКІ?! )))

      Видалити