понеділок, 7 жовтня 2013 р.

Конверти для грошового подарунку

Привітулі, дівчатоньки!
Маю хороший настрій! Хочу поділитися з вами)))
Відправила татуся з Дмитрусиком гуляти ))), а сама до вас (хоч і вдома роботииии- почекає)).
Вчора, у свято День вчителя (а я пропрацювала 10 років вчителем) братик зробив мені подарунок ))) Ну як, грошики на те, "що ти там хочеш для своїх робіт" - це його слова!!
А я хочу фен для ембосінгу))) Вже зробила замовлення )))) І щаслииива, як мале дитя ))))

Ну а тепер повертаюся до скрапу, до робіт.
Давненько вже зробила конвертики для грошиків. Було замовлення і я зробила два, щоб могли обрати!
А ось і вони:
в зелених тонах-



і в рожевих тонах-



Забрали рожевий!

Дякую, що завітали!
Рада буду вашим коментарям, не менше ніж фену )))
Гарного вам настрою і натхнення!

4 коментарі:

  1. Я теж буду рада твоєму фену! Просто так:)))) Вітаю, я не знала, що ти вчителька :) Гарніконвертики, кожен має свою родзинку...

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Ага, аж 10 років вчила малявочок малювати))) от думаю, може після декрету знову повртатися до цієї справи. Скучаю )))
      Дякую, мені приємно, що ти зі мною !!

      Видалити