вівторок, 22 жовтня 2013 р.

Новогодний обмен "7 секретов волшебства"

Це знову я. Доброї ночі!
Спішу поділитися новиною. Таня Fleur розпочинає підготовку до Нового року - найчарівнішого свята року. Пропонує Новорічний обмін. Я вже давно чекала, хто б це організував. Пригадую минулорічний обмін, що організувала Олічка. І пам"ятаю, як я збирала свою посилочку, як хотілося, щоб вона й справді була подарунком, чарівним подарунком до новорічних свят, щоб скрапові дрібнички знайшли своє місце у нових роботах власника.
А також, пам"ятаю, як я чекала і своєї посилочки.... Це й справді чарівно. Стільки тепла і любові. Тому я не роздумуючи пристала на умови Тані і з задоволенням приєднуюся до команди Ельфів. Готуйтеся, ми йдемо до вас. А приєднатися можна ось тут!

Немає коментарів:

Дописати коментар