середу, 17 жовтня 2012 р.

Перший ранок нового життя

Привіт, усім!
Сьогодні я до Вас із сторіночкою про наші перші дні у пологовому. Перший раз робила за скетчем  і намагалася далеко "не втікати", щоб усе вийшло так як має бути ))) І знаєте, так легше! Дякуючи скетчу від Яни Смакули і Арт Клубу Шпаківня Завдання№63

в мене вийшла ось така сторіночка.

Трішки деталей.

У роботі використала бірочки з пологового від Pampers. Хоч нам їх і не чипляли, бо малюк біля мами але вони знайшли своє місце ))) 







 Дякую Яні за чудовий скетч. Він і заставив мене нарешті оформити ці фото.))
 Дякую, що завітали. Дуже рада Вас тут читати!!!
Гарного настрою!


7 коментарів:

  1. Так зворушливо.. Гарно оформила :)))

    ВідповістиВидалити
  2. Юльчику, так класно вийшло!!!! аж сама згадала перший день Настуні )) до речі в нас дітки майже схожі народились )) ми теж 59 см, тільки вага 4 кг )

    ВідповістиВидалити
    Відповіді

    1. Дякую, Оксанчик.
      Мабуть, то все волинська кров)))
      Мені в лікарні говорили - Богатир!!! А тепер кажуть, що вага завелика, ми маємо 13кг.

      Видалити
  3. Юлічка, чудово вийшло))) Такий гарні слова видрукувані. Такий масік класний на фотках)))
    Ти молодець!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олічка, дякую.
      Я намагалася записати свої відчуття, хоч передати це словами дуже важко.

      Видалити
    2. Я тебе дуже розумію)))

      Видалити