понеділок, 1 жовтня 2012 р.

Рамочка - побажання

Привітулі усім!
Хочу поділитися з вами своєю маленькою радістю. 
Я трішечки скрапила. І то по справжньому - з бардачком по всій кімнаті, і довго )))
 А причиною цього дива стала моя сусідка-подруга. Вона теж у мене натура творча але зі скрапом знайома хіба теоретично. Вирішила вона зробити своїй колезі подарунок і хотілося чогось новенького...от ми й трудилися.
 Дімася мій то спав, то чемно бавився за столиком, то повзав серед гармидеру паперового (ох жаль фото не зробила) і навіть не тягнув все підряд до ротика, а лише те, що мамуся дозволяла. 
По принципу "Чим би дитя не тішилося, аби не плакало"))). 
І от завданням нашим було зробити рамочку для фото із "стіною" побажань. 


Типу, щоб було :
-омріяне авто
-коханий мачо
-шалене кохання
-весілля
-власний будинок
-подорожі (для початку Париж)
-малюк
брендовий одяг і все інше (любить іменинниця це)
- ну і звичайно, багато грошей.

І прошу звернути увагу ))) слово "Вітаємо" це не штамп, і не роздрук з компа, а напис від руки. Це моя сусідочка так пише. Завжди захоплювалася її почерком!!! 
Хоча моєї роботи тут було не багато. Більше, консультації, бо бігала я то гамати, то спати вкладати, то трусики міняти (а це ми часто робимо)))). Але задоволення море отримала. Ми так захопилися процесом, що й не помітили, що закінчили роботу о пів на другу ночі! 
Хотілося б почитати ваші думки щодо роботи. Як вона вам?
Всім гарного настрою! Дякую, що ви є!

1 коментар: