понеділок, 10 вересня 2012 р.

Конвертик

Привітик всім!
Рада вас тут бачити. Всі такі умнічки. Ваші роботи просто...АХ!
Сьогодні і я до вас з роботою. 

Щось важко мені творити. Синуля тільки баче, що я щось роблю, значить потрібно на руки проситися "ма-ма-ма" ))) Ну і ...пороботі вже )))
Зібрався мій чоловік на весілля до товариша. Я не можу їхати, то вирішила, що хай щось і від мене буде. І вийшов ось такий конвертик!



А от і помічник вже тут. І спати перехотілося, бо ж мама чимось своїм зайнялася. Треба допомогти набрати текст...)))
Ось які ми виросли.


Папульки. Планую ввечері вам ще дещо показати, якщо мені дозволять )))
Гарного всім вечора!!!

1 коментар:

  1. ой який сміхотуль прікольний!!!! симпатюльний хлопчик!! ну а мамі мусить "помагати", куди без того )))
    а тепер про конверт )))) дуууже гарний і ніжний!!! дуже сподобався "браслетик" на конверт!! такий пишний ! :)

    ВідповістиВидалити