понеділок, 24 вересня 2012 р.

Проект "Початок нового життя" - 4 тиждень

Привіт!
А я продовжую ділитися зі своїм щастячком))) Продовжую показ фотощоденника. Планувала щотижня по розгортці і пропала.... комп вирішив "поумнічати" ))). Сподіваюсь це не надовго.
А ось і ми!
Третій тиждень у нас вилетів із життя. Напевно я була ДУЖЕ зайнята, що не тільки фото не робила, а й записів у щоденнику не вела... якось так вийшло.
1 сторіночка.
 2 сторіночка.

Дівчатка, маю питаннячко до львів"яночок. В мене ще з мого дитинства є лялька. Я її дуже любила. Вона і плакала, і сміялася, і виглядає як справжня дитинка. На той час це була диковинка. Але попала вона якось у ручки мого похресника і... бідненька залишилась без вій і трішки пописана по личку(гумове) кульковою ручкою. Можливо хтось знає, де у Львові її можна "реставрувати" і як вивести ручку з личка. Чекаю на вашу допомогу.

2 коментарі:

  1. Ти така молодець, що вела і ведеш щоденник про своє малятко. Так приємно потім згадувати. А в мене перший місяць практично вилетів з пам'яті і фото з перших тижнів не маю, тепер жалкую.
    Про реставрацію ляльок нічого не чула(((

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олічка, дякую. Ага, дуже цікаво навіть зараз перечитувати дні які вже історія))). Хоча буває так ліньки щось писати, особливо після "активних")) дні. Але заставляю себе.

      Видалити