суботу, 4 грудня 2010 р.

соромно і... ТАК ПРИЄМНО

Усім доброго вечора. Чому соромно, та тому, що я така ЛІНИВА, а мене нагородили. І це так ПРИЄМНО. Дякую Танюша. Я обіцяю, що найблищим часом повернуся у блогосферу не тільки як глядач, а й як трудівниця ;)
А ось і моя нагорода
Сподіваюся, правила пам'ятають усі :)))
У свою чергу передаю найталановитішим і найстараннішим майстриням:
1.Milka - Я і мої забаганки
2. ЧЕРЕПАШКА - ЧеРеПаШьИ радости
3. Зірочка - скарбничка Зірочки
4. Света - Счастье рядом
5. kseniya - Рукоделки Ксю
6. Elena - Бумажный блюз
7. Annet - В гостях у Кузи
8.Nastik - Волшебные бумажки
Удачі всім і творчого натхнення

2 коментарі:

  1. ААААААААААА!!!!!!!! ДЯКУЮ!!!!!!!!!!!!! так неочікувано!!!!!!! і дуже приємно :) буду старатись виправдати свою нагороду :)

    ВідповістиВидалити
  2. Юля, спасибо тебе огромное! Приятно-приятно и очень неожиданно)

    ВідповістиВидалити