вівторок, 14 грудня 2010 р.

Ура!!! Я знову з вами!!!!

Врешті я таки добралася до фотіка і до своїх творів (правда їх не так багато, як хотілося б)!
І так, пропоную вашій увазі альбом. Зробила я його ще у вересні у подарунок подрузі до Дня народження. Нажаль, поки що він без фото, але вірю, що таки вони там поселяться))). Подарунок власниці сподобався і це радує!!!
Переплетення виконано по МК Лесі, загляньте, не пошкодуєте. Хоча, я впевнена, що з її творчістю вже всі знайомі!!!
А тепер фото:




 Альбом розраховувався на літні фото і тому намагалася передати настрій тепла, радості, яскравості, тобто ЛІТО!!!









Ось що у мене вийшло. Чекаю вашої думки. Для мене це важливо!!!
PS. Вибачте за якість фото. Робилися ввечері, бо знову чекання денного світла могло б затягнутися ;)

2 коментарі:

  1. Ура-ура!!!!!! Просто бомбезний альбомчик!! Акуратний. світлий, яскравий - те що треба!!!

    ВідповістиВидалити
  2. Maryana, дуже вдячна за такі слова. Це надихає творити й далі)))

    ВідповістиВидалити