понеділок, 17 червня 2013 р.

Подих нового життя - 19-35 тижні ВЕСНА-ЛІТО

Привітик усім, хто ще тут буває.
Бачу, що з початком літа і тепла, всі порозбігалися. Рідко вас тут можна побачити. З однієї сторони, це класно - сонечко, повітря, море (може вже хтось і там), але ж і скучно без вас!!!

Я от вирішила показати свої сторіночки про перший рік Дмитрика. Ну і так як це вже не дуже актуально, то покажу партіями. Сьогодні черга, за ВЕСНОЮ (залишки) і ЛІТО.

19 тиждень

 20 тиждень


 21 тиждень

 22 тиждень


 23 тиждень


 24 тиждень



25 тиждень




26 тиждень

 27 тиждень1

 27 тиждень 2



28 тиждень



29 тиждень
Мало подій сталося чи то я про фотік забула ))) вже не пам"ятаю )))

30 тиждень



31 тиждень




32 тиждень



33 тиждень



35 тиждень




 Ось так у нас проходили весна і літо 2012 року!
Нещодавно сіла гортати цей альбом і так цікаво було перечитувати ці події ))) Заситілася тоді до 2 ночі ))), як і сьогодні))

Добраніч вам і гарного дня!
Дякую, що завітали і сподіваюсь вас не знудило від пергляду )))





2 коментарі:

  1. Юль, чудово, що ти так детально записувала події і враження від кожного тижня! Я тепер шкодую, що так не зробила... Пробувала кілька разів, але мій альбомчик лишився наполовину незаповненим, а тепер вже важко пригадати такі подробиці:) У вас просто життєпис виходить! Дуже сподобалось, розглянула всі фото і написи. Які у тебе солодощі апетитні! Особливо пундики:) Сподобалась ідея з чашками для подарунку. А ще - тобі так гарно з розпущеним волоссям!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Олічка, дякую, дуже рада, що ти завітала до мене )))
      Насправді, важковести щодня щоденник, особливо коли не висипаєшся, але тепер ще ваще, коли набігаєшся за маленьким шилом. Але я намагаюся, хоча тепер є більше пропусків у щоденнику ))).

      Дікаю за комплімент, рідко я бувала з розпущеним волосям, бо ті кулвчки як вхопляться, то ого-го!!!

      Видалити