вівторок, 12 червня 2012 р.

Дерево Щастя

Привіт усім. 
Сьогодні вирішила показати вам трішки свого рукодільного. Довго я його робила, майже 2 місяці. Звичайно, що не день у день, а так коли мені давали можливість;) Бо чомусь, як тільки я сідаю щось робити, то Дмитрусь прокидається, навіть якщо це початок сну ))
Давненько була в мене така ідея і ось вона визріла.
Вийшло таке собі деревце Щастя.
Для нього пішло близько 80-85 квіточок зі стрічки. Це найдовший процес з усієї роботи.




І ще дівчатка-мамульки, прошу вашої допомоги.
Дмитрусик мій захворів. Сопельки, кашляє, температурка 37,3 - 37,5. 
Сьогодні була лікар. Виписала різні там капельки для носика, для підняття імунітету і...люголь, для промазування горличка (бо червоненьке). І тут проблема. Він так ПЛАКАВ, бідолашний. Я більше не зможу його тим мучити. Може є якийсь інший метод лікування червоного горличка?
Нам 5 місяці і що краще порадите. 
А ще це може бути реакція на прорізування зубчиків чи то швидше простудне? Слиниться вже місяці 2-3 напевно. Може то вони вже лізуть?!
На прогулянці з татусем.
Дякую, що заглядаєте у гості! 
Я теж завжди у вас буваю. Вибачте, що не коментую. 

5 коментарів:

  1. деревце просто вау!!! бачила не раз таке в неті, але рішитись зробити не наважусь! )))) дууууже красиво в тебе получилось!!!
    зле, коли наші дітки хворіють! порадила б тобі щось до горлишка, але ми вперше вже після року так хворіли, щоб на горлишко щось давати, тому нажаль тобі нічого не пораджу... а сопельки можуть бути і на зубки. але то лікарю видніше :) виздоровлюйте!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Дякую.Теж давно хотіла і от спробувала. Так як сидіти без діла не люблю, скрап займає багато місця, от і наважилась )))
      Дякуємо, стараємось, лікуємось і плаКАємо(((

      Видалити
  2. Привіт! Як я рада тебе тут читати!!!!! Ну нічого собі деревце!! Це ж яка кропітка робота і процес! Молодчинка!
    Ви вже такі великі)))))
    На рахунок люголя.. мені також для малої таке приписували, дійсно це найдієвіший засіб, але я давала їй розтовчену таблетку на пипку і так лікувала, бо не могла заставити себе мастити їй тим в горлі. Ще робила інгаляції.
    Я бажаю вам швидкого одужання, не хворійте, поскорішого прорізування зубчиків, а головне безболісного!!!!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. Привіт, теж рада , що ти заглядаєш до мене!!!
      О, так ми великі. Вже більше 10 кг. Добра зарядка для моїх рук )))
      Мар"янчик, а яку таблеточку ти давала?

      Видалити
  3. Юльчик, ну нічого собі дерево!!! ото в тебе терпіння ))) мені б точно не хватило ))) Таке обов"язково мусить принести щастя!!
    а за зубки...так це може бути наслідком того що прорізаються зубки так як в цей період організм ослаблений і більше всього хапає якісь віруси. На зубки температура може бути не більше 37,5....якщо вище, то є вірус якийсь, ну і горло червоне це теж вірус. Нам повезло в тому плані і горло червоне ми ще ні разу не мали, ТТТ, так що я навіть незнаю чим то допомогти (((
    Виужуйте!!! і нехай болячки вас не турбують ;)

    ВідповістиВидалити