неділю, 18 березня 2012 р.

Букет для мами

Доброї ночі усім!
Вирішила швиденько відмітитися тут і баїньки, поки моя вередуля спить )))

Покажу вам сьогодні мої нові спроби у цукеркових квітах. Скромненькі такі початки. Якось переглядала в неті відео, то там така краса є. Особливо від Ірини Цибун. Неймовірна краса, як живі.

Ну мені ще вчитися і вчитися.... а поки маємо те, що маємо
Фото робила у денний, неспокійний сон. І щоб далеко не відходити скористалася повивальним столиком )))
І на закінчення моє кохане чудо!!!

Ну не можу я не похвастатись )))

Всім цьом і дякую, що завітали!

5 коментарів:

  1. Вау, така красота і букет, і ви))), чудові фотки!!!!!!!!!!

    ВідповістиВидалити
  2. чудовий букетик!
    синулька - симпапулька!! мамине сонечко!!!

    ВідповістиВидалити
  3. Юлічка, а мені здається що в тебе чудово виходить!!! ще трохи спроб і тренування і в тебе будуть такі самі букети ;)
    синочок вже такий сміхотунчик )))) ти так і світишся від щастя ))) файно бути мамою ))

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, мої хорошенькі. Так приємно бачити вас тут.

    Оксанко,Зірочко, дякую за підтримку. А бути мамою-це ВЕЛИЧЕЗНЕ щастя, яке міняє твоє життя з ніг на голову, але то так файно!!!

    ВідповістиВидалити