вівторок, 3 травня 2011 р.

Дякую за допомогу.

Привітульки всім!
Сьогодні я нарешті всілася за комп, маю кілька постів-хвастуль.
Щось останнім часом зовсім не могла працювати. Не то щоб скрапити, а взагалі....що робила, то лише спала.... і температура скаче 37....37.4, в"ялість страшенна, нудота, а завтра вже до роботи. Сподіваюці це пройде до завтра, бо ж робота....

Ну от вирішила себе заставити пофоткати свої хвастульки і поділитися з вами. Все по порядку.
Хочу подякувати усім дівчаткам, які відгукнулися на допомогу, придбати фарби для штампування. Дякую вам!

І дуже оперативненько мені допомогла Оксанка-наша Зірочка.


Як виявилося, що ми не лише львівські сусідки, а й дитинство і юність провели майже поряд, та й навчалися в одному ВУЗі. Це було не сподівано!!!
А ще Оксаночка не залишила мене своєю увагою і подарувала кучу квіточок )))) Я була дуже рада!!! Дякую тобі, Сонечко! Вони такі класнючі. Я ще й не тримала таких в руках. ДЯКУЮ!!!!

Ну і я не могла йти на зустріч з пустими руками і приготувала скромненьку листівачку на вдячність!

Сподіваюсь, Оксаночці сподобалась. І слова, як на мене дуже влучні.
Так приємно коли поруч є люди, які приходять на допомогу. І що двічі приємніше, що це малознайомі ....хоча це поправимо. Правда ж? ;)
Дякую, що ви зі мною!!!

Гарного сонячного дня!

7 коментарів:

  1. Чудова листівочка!!!
    яскрава і тепла!!!
    ну і подаруночки завжди приємно отримувати!!
    вітаю з покупкою!!

    ВідповістиВидалити
  2. ))) Юлічка листівка зовсім не скромненька а дуже класна!!!! і слова такі читати було дуже приємно !! ;)
    рада що змогла тобі допомогти ;) коли щось треба , звертайся ;)

    а познайомимось ближче обов"язково!!!! я сама була в такому шоці коли дізналась де ти вчилась ))) ми 100% там пересікались )) та й вчителі...більшість була ті самі )))
    я всі вуха чоловікові прожужала що уявляєш який тісний світ ))))
    так що видужуй і обов"язково зустрінемось і поговоримо )))

    п.с. Юльчик, а ти точно думаєш що то хвороба? ;) може то щось інше? схоже за симптомами ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Відкриточка дуже симпатична і сонячна :)
    Вітаю з покупкою!

    ВідповістиВидалити
  4. Дякую, дівчатка.
    Оксанко, я навіть впевнена, що ми пересікались, але головне, щоб тепер наші дороги не розійшлися. Осоливо для мене це важливо у чужому, хоч і дуже любимому, місті.

    ВідповістиВидалити
  5. тепер вже не розійдуться ;)
    це як зустріла рідну людину ))))

    ВідповістиВидалити
  6. Класно вам, що ви хоть пересікатися можете, а я трошки дальше, тут односкрапів нема, тому одна надія на вас, виздоровлюй обоязково!!!

    ВідповістиВидалити