понеділок, 25 січня 2010 р.

Привіт усім!

Ось і нарешті я тут. Вирішила приєднатися до вас - творчих, цікавих, досвідчених і навчитися також цього. Моє знайомство із скрапбукінгом та кардмейдингом розпочалося восени 2009 із сайту www.zrobysama.com.ua Ну а далі вже... знайомство з чудесними роботами багатьма такими ж творчостями.
Як ви вже зрозуміли, я новачок у цій галузі і дуже прошу вас допомогти мені зростати творчо поруч із вами.
Дякую, за відвідування мого блогу і з нетерпінням чекаю на ваші коментарі, зауваження. А також дуже надіюсь на дружбу з вами - колеги. ;)

4 коментарі:

  1. Юльчик я в захваті)))
    ..чогож ти мені не показувала своїх альбомчиків???

    ВідповістиВидалити
  2. я вже приєдналася до сайту :) так що буду слідкувати і по можливості допомагати порадами ;)

    ВідповістиВидалити
  3. Те чим ти займаэшся - це просто супер!!!!!

    ВідповістиВидалити